2012. május 22., kedd

Hamis "túró"gombóc

Gombóc kölesből




4 megjegyzés:

Katina írta...

szépek-szépek. úgy néz ki, hamarosan vegán módon fogok egy darabig étkezni, úgyhogy húzzál bele a receptírásba, kérlek:D

Etus írta...

ne haragudj hogy meg mindig nem raktam fel recepteket... es bar nem mentegetni akarom magam, de a Csepke torott laba, ami lassan mar 4 hete gipszben,es a Bercel borfertozese amit egyfolytaban kezelni kell, nem sokat segit ebbeli torekveseimben :( DE elhataroztam, hogy kezdek egy uj (vegan) blogot,mert az itt fenn levo fotokhoz keresgeltem vissza a recepteket ugye, es van amit mar nem is talalok, szoval feladtam :) De lesz uj blog, vegan blog. Terveim szerint hetente minimum 2 post-tal.-Jooooo??? :)

Katina írta...

jaj ne haragudj, hogy ilyen tapintatlan voltam, igazából vicc akart lenni, nem gondoltam hogy akár komolyan is lehet venni. lassan 2 hete nem eszem semmi tejterméket meg húst, eleinte voltak gondjaim, majd mesélek, én is tervezek új blogot indítani receptekkel meg tapasztalatokkal :)

gyógyulgassatok!!!

Etus írta...

jaj dehogyis, en szeretem, amikor vki ir, hogy rakjam mar fel a recepteket, mert akkor mindig eszembe jut hogy jaaa tenyleg kene :) mert kulonben annyi de annyi jo receptet talaltam mostanaban, meg ki is talaltam egy parat magam is, szoval lehetne felrakni boven... :)) es akkor most en mondom: hogy tessek belehuzni az uj blogba, en nagyon varom :)
puszi!